سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟
سرخط خبرها

یک مسئول و ۳ خبرنگار در پرونده مدرسه فوتبال مشهد تفهیم اتهام شدند

  • کد خبر: ۱۴۸۲۵۷
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
یک مسئول و ۳ خبرنگار در پرونده مدرسه فوتبال مشهد تفهیم اتهام شدند
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز خراسان رضوی گفت: یکی از مسوولان اداره ورزش مشهد در پرونده مدرسه فوتبال تفهیم اتهام و با قرار قانونی راهی زندان شد، سه خبرنگار و فعال فضای مجازی نیز که بدون توجه به نظامات قانونی و اخلاق حرفه‌ای مبادرت به انتشار خبر، قبل از اثبات جرم کرده بودند، تفهیم اتهام شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دادگستری خراسان رضوی روز سه‌شنبه به نقل از محمد حسین درودی افزود: دستگاه قضایی بلافاصله پس از انعکاس مطالب مربوط به این مدرسه در فضای مجازی و رسانه ای، اقدامات خود را آغاز کرد و تحقیقات ویژه قضایی در خصوص این پرونده ادامه دارد.

وی اضافه کرد: متعاقب انجام تحقیقات همه جانبه توسط بازپرس ویژه، افرادی که بدون مستندات قانونی و قبل از اثبات جرم توسط مرجع صالح قضایی اقدام به انتشار مطالبی کرده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم آورده بودند، احضار و تفهیم اتهام شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی افزود: مرجع تشخیص جرم، دستگاه قضایی است و بر این اساس از افراد، رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی خواسته می‌شود از هر گونه اظهار نظری که منجر به برهم زدن آرامش روانی جامعه و تشویش اذهان عمومی شود، خودداری کنند.

درودی گفت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و دستور رییس قوه قضائیه از این پس با اینگونه رفتار‌ها به ویژه در فضای مجازی با جدیت و قاطعیت بیش از پیش برخورد خواهد شد.

سخنگوی قوه قضائیه نیز امروز در نشست خبری هفتگی خود نسبت به اتفاقات رخ داده در یکی از مدارس فوتبال مشهد واکنش نشان داد.

به محض وصول گزارش‌هایی از تخلف در یکی از مدارس فوتبال در شهر مشهد، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به حراست این وزارت‌خانه دستور داد تا به موضوع رسیدگی کرده و پس از بررسی این ادعاها، در صورت صحت گزارش‌های رسیده با عامل یا عاملین این اتفاق با قاطعیت برخورد شود.

پس از دستور سجادی، اداره کل حراست ورزش و جوانان خراسان رضوی با همکاری یکی از نهاد‌های امنیتی در حال بررسی دقیق موضوع هستند و قرار است گزارش بررسی این ادعا‌ها به محض تکمیل، تقدیم وزیر ورزش و مراجع ذیصلاح شود.

چندی پیش مدیررسانه‌ای سابق تیم شهر خودرو با انتشار خبری در فضای مجازی از وقوع یک فاجعه برای فوتبال مشهد خبر داد و مدعی شد والدین ۱۵ نفر از بازیکنان این باشگاه و مدرسه فوتبال آن با مراجعه به حراست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی از باشگاه و مربی‌نما‌های آن به‌خاطر تعرض به فرزندانشان شکایت کرده‌اند. به گفته وی این پرونده در دادستانی مفتوح است.

۲ هزار و ۳۹۸ باشگاه دارای مجوز ورزشی در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که از این تعداد، ۹۰۲ باشگاه مختص مردان، ۷۸۴ باشگاه مختص زنان و ۷۱۲ باشگاه نیز مشترک است. اکنون حدود ۱۸۶ هزار نفر ورزشکار به صورت سازمان یافته در عرصه ورزش خراسان رضوی فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->